Naczepa cysterna do przewozu bitumu.
Dopuszczalna ładowność 29250 kg.
Nr. Rej WU480PH
VIN: VAVC20339EZ340718
Rama zawieszenia osi wraz z zintegrowanymi pojemnikami na węże, wsporniki elementów dodatkowych wykonane ze stali szlachetnej.
2 stalowe podpory z regulacją wysokości, możliwość odczepienia pod ładunkiem.
Uchwyt na koło zapasowe (bez koła)
Pojedyncze błotniki z tworzywa z fartuchami.
Skrzynka narzędziowa 600/400/450 mm po lewej stronie za 3 osią.
Osłony boczne z profili aluminiowych.
Zderzak wykonany z aluminium z osłoną ze stali szlachetnej na węże.
2 kliny pod koła.
Zawieszenie:
Zawieszenie pneumatyczne bez zaworu podnoszenia oraz opuszczania na poduszkach.
Obręcze oraz ogumienie:
6 Alcoa-Aluminiowych obręczy, polerowane z przetłoczeniem 120 mm oraz oponami marki Michelin Savergreen XT 385/65 R 22,5.
Układ hamulcowy:
Dwuobwodowy, pneumatyczny.
EBS-E = elektroniczny system hamulcowy (WABCO 2S/2M).
System zużycia klocków hamulcowych poprzez EBS-E/ABS-lampka kontrolna w ciągniku siodłowym.
System stabilizacji jazdy.
Hamulec postojowy na 2 osie.
Aluminiowe zbiorniki powietrza.
Bez przewodów pneumatycznych oraz kabli do ciągnika siodłowego.
Zbiornik, konstrukcja samonośna:
Wykonany ze stali szlachetnej, płaszcz oraz dennice zgodne z przepisami.
Temperatura robocza 250° C.
Zbiornik ciśnieniowy dla 2 bar ciśnienia roboczego oraz 4 bar ciśnienia próbnego.
Zbiornik cylindryczny, ø ok. 1.900 mm.
Pojemność brutto ok. 31.000 l.
1 komora.
Wspawane ściany falochronowe.
Krótka wanna przelewowa jako ochrona armatury wraz z rurami odpływowymi
Przed wanną pomost roboczy
Po lewej oraz prawej stronie obok wanny przelewowej aluminiowy pomost roboczy, po obu stronach składane barierki.
Aluminiowa drabinka wejściowa po stronie lewej w kierunku jazdy.
Bolec uziemiający.
Po 4 na stronę uchwyty promowe, jednak bez odbioru urzędowego poprzez Firmę Schwarzmuller jak również jakiekolwiek instytuty badawcze (np. niemiecki Lloyd).
Pojemniki na węże/węże:
Możliwość umieszczenia 2 węży 3” każdy po 5000 mm w ramie naczepy.
Po prawej stronie przygotowanie dla późniejszego montażu wanny dla węży
2 węże zdawcze do bitumu DN 75-3”, każdy po 3000 mm długości z końcówkami TW oraz zaślepkami.
Armatura zbiornika:
1 właz ciśnieniowy DN 500 w krótkiej wannie przelewowej (umiejscowienie wanny według ustaleń).
4 włazy oczyszczające DN 300 bez wanny przelewowej.
1 zawór podciśnieniowy.
1 Termometr.
1 umieszczony wewnątrz zawór denny do bitumu (obsługa z boku)
Obwody pneumatyczne do opróżniania kombinowane jako obwód oparowy z obwodem pneumatycznym do opróżniania węży łącznie z zaworem zwrotnym, manometrem, zaworem bezpieczeństwa, zaworem zamykającym i TW złączem MK 50 po prawej stronie z przodu oraz złącza TW MK 50 po prawej stronie z tylu.
Połączenie do góry na zewnątrz izolacji.
Orurowanie:
Tylny obwód spustowy DN 100, zawór DN 80, marka Fort Vale, metalicznie uszczelniony (obsługa z boku), złącze TW MK 80 wraz z zaślepką.
Izolacja:
Izolacja zbiornika z Tell-wełny ok. 100 mm gruba, z płaszczem ze stali szlachetnej , 1.4301, wersja 2 R wg EN 10088-2.
Bez izolacji wanny przelewowej.
Dennice izolowane = dennice z polisteru.
Opaski zbiornika ze stali szlachetnej
Oznakowanie:
1 tablica numeryczna, otwierana.
9 mocowań na zdejmowane tablice materiałów niebezpiecznych.
Oznakowanie tylne (tablice) wg ECE-Norm.
Wyposażenie elektryczne:
2 siedmiokomorowe lampy umieszczone w zderzaku.
2 lampy postojowe.
2 lampy obrysowe na zderzaku.
LED-lampy obrysowe.
Gniazdo 15-polowe.
Bez kabla do ciągnika siodłowego.
Lakierowanie:
Gruntowanie oraz lakierowanie.
RAL 7021 czarno-szary = podwozie, podpory
…………………………..= dennice
Stal szlachetna polerowana = płaszcz izolacyjny oraz taśmy łączeniowe
Czarny = części z tworzywa, osie oraz piasty
Biały = aluminiowy zderzak
Bez napisów.
W przypadku późniejszego oklejania folią przez klienta (reklama) musi być uzyskana zgoda I wskazówki od Firmy Schwarzmüller w związku z systemem lakierowania i uniknięcia uszkodzenia powierzchni lakierowanych.
Oznakowanie konturowe zgodne z przepisami ECE 48 (po bokach białe z tyłu czerwone).
Oznakowanie boczne oraz tylne zgodne z EC